Умова обміну і повернення товарів

Наш магазин дуже лояльно ставиться до процедури повернення / обміну товарів. Для здійснення процедури необхідно:

Сроки повернення і обміну

Повернення та обмін продуктів можливе протягом 14 днів після отримання продукту покупцем.

Що потрібно для повернення і обміну товару належної та неналежної якості

Напишіть повідомлення на e-mail labaksadv@gmail.com, вказаний на сторінці "Контактна інформація", та вкажіть П.І.Б., назву товару який хочете повернути, причину повернення (наприклад: Не підійшов колір або розмір).

Яким способом відбувається повернення належної та неналежної якості 

Ми приймаємо повернення та обмін поштовим оператором "Нова Пошта" і в нашому офісі за адресою (м. Київ, вул. Заболотного 150Г). Для повернення та обміну необхідно надіслати посилку за наступними даними - Богун Данііл, 0680410248, Київ, 231 відділення "Нова пошта" або здійснити обмін в офісі за адресою м. Київ, вул. Заболотного 150Г.

Протягом якого терміну я можу повернути товар належної та неналежної якості?

Згідно чинного законодавства, товар належної якості може бути повернутий протягом 14 днів з дня покупки. Товар неналежної якості - протягом гарантійного терміну (в разі, якщо він зазначений і носієм гарантійних зобов'язань є магазин), в інших випадках - протягом 14 днів.

Чи можу я обміняти куплений товар на щось інше?

Можете. Терміни та умови аналогічні таким для процедури повернення.

Чи можу я повернути / обміняти частину замовлення?

Можете. Терміни та умови аналогічні таким для процедури повернення всього замовлення.

Коли мені будуть повернуті гроші?
Ми переводимо гроші протягом 2-3 днів з моменту отримання товару. У суботу-неділю бухгалтерія не працює, враховуйте цю обставину!
Повернення коштів відбувається на реквізити, вказані Вами при зверненні і формуванні заявки на повернення.

Повернення / обмін товарів належної якості:
Що таке товар належної якості?

Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опису на сайті товар без виробничих дефектів, який з якоїсь причини вам не підійшов.

Умови повернення

1. Ви можете повернути товар протягом 14 днів.

2. Товар не був використаний та не має слідів використання;

3. Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;

4. Збережено всі ярлики та заводське маркування.

Усі витрати на доставку при поверненні товару належної якості лягають на покупця.

Повернення коштів на банківський рахунок покупця на протязі 1-3 днів після оримання посилки.

Обмін відбувається на протязі 1-3 днів після отримання посилки


Що таке товар неналежної якості?

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має виробничі дефекти. Всі витрати по поверненню / обміну такого товару несе продавець.

Оплата пересилки товарів неналежної якості відбувається продавцем.

Повернення коштів на банківський рахунок покупця на протязі 1-3 днів після оримання посилки.

Обмін відбувається на протязі 1-3 днів після отримання посилки